Cs. "mély" Aby

"Kell a szarnak............Se"

a Költő

Utolsó kommentek

Friss topikok

  • : klasszik (2009.01.07. 16:16) Emo

Archívum

Emo

2008.10.28. 22:55 | L Pietro | 1 komment

Lefolyt már háromszor a világ összes vize a Dunán
Mióta megszülettem
Felolvadt már az Omszki-tó jege
Mióta befejeztem
(általános iskolai tanulmányaimat)
S én mindemellett végig önmagam maradtam
(a nagy faszt)
Soha egy imát végig nem hadartam
Fejem felett a hullámok bár végig csapkodtak
Nekem ez nem kell.
Kell a fasznak.
Se.

Bárkinek odaadnám szívesen hátralévő éveim

Bár senkit nem győztek meg érveim
Engem senki se szeret
Mindenki utál
Kiengedem a bélszelet
Magam után
És itthagyom ezt a kurva világot
Ajándékként nektek, élvezzétek!
Nekem nem megy.
 
Így kell verset írni
Aby

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaby.blog.hu/api/trackback/id/tr14737603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása